Himlen är lila men stjärnorna skiner ändå

himmel vilken dag det har varit! Morgonen inleddes med det fruktade mönsterkonstruktionsprovet (långt ord, jag vet..) men det gick faktiskt väldigt bra, även om det inte är klart på långa vägar. Den 18 oktober ska det vara färdigt, för då ska vi börja rita mönster till våra kollektioner.
Provet höll vi på med hela förmiddagen, sen hade vi Försäljning och Service. en mycket intressant lektion som mer liknar en debatt på almedalsveckan..
Och nu kom jag precis hem från en handledarkurs på körskolan. Det var ju sådär..
åh det är något fel på mig jag har börjat med såna underliga uttryck..som att börja mina utrop med Himmel! eller fy bubblan..
jaja, ni får en bild ur olivias kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback