and what was normal in the evening, by the morning seems insane.

jag som skulle plugga hela dagen idag. Istället har jag möblerat om i mitt rum och bakat en tårta. oh ja, allt för att bli nästa cake boss. näst på listan: friskis och svettis, sen är det spakväll och så ska jag packa. och min bror döljer ännu allt utom båt-tiderna för mig..jag börjar blir rädd, det jag trodde skulle bli en musik-resa kan nu bli precis vad som helst.
Men som sagt, jag har möblerat om i mitt rum och det är fantastiskt. jag hittade en spindel under sängen.
och inatt sov jag ingenting alls, så jag tycker mig ha all rätt att strunta i läxor för att i stället helt fokusera på min tårta. choklad/hallon/gräddtårta blev det.
Jag har allvarliga funderingar på att göra som i Julie & Julia och starta en bak-blogg där jag under ett år ska bara alla recept i en bok.. I det här fallet, min älskade favoritbok:

Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback