I was made to love, but I never knew it was so hard

Idag fick jag nyheten jag fruktat hela höstterminen. Parisresan infaller samma vecka som april-sammisen...Lyckligtvis anländer jag i sverige på Fredagen när första dagen på sammisen är Lördag, så katastrofen är inte helt ultimat, men ändå. Så min reserutt kommer bli följande:

Måndag: Paris

Fredag: Landing on skavsta flygplats, färd till Sthlm C där jag möter upp familj o vänner. Förhoppningsvis har dessa människor lyckats fått med sig mina fina klänningar. (ja, det är det viktigaste av allt, hej alla ni som inte känner mig.)

Lördag & Söndag: Sammmankomst. 

Det är skojjigt att göra två resor på samma vecka. spänningen får mig att vilja smälla in en tredje resa där någonstans. vart ska jag?
Det är oxå skojjigt att på sammankomsten i juli kommer det vara 10 000 pers, till skillnad från tidigare år när vi varit 4-5000. Alltså är mina klänningsval så mycket viktigare än någonsin förut.
I like it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback