ba ba pa pa pa baah AAAaaahhh

okej, nu har jag tagit första steget i att hitta ett mål med livet och jag är sååååå himla galet sugen på att sticka till new york ett tag. och nu tog jag första steget mot att undersöka hur det där med parsons går till... men jag får lixom lite prestationsångest..här kommer jag och designar klänningar och enbart klänningar. sen, kolla in deras inspiration-sök-hit video.

nej, vi skippar nog utbildningsgrejen. jag kan sy mina klänningar ändå. I'm faboulous and fearce jag behöver inte parsons...... vi säger såhär: jag flyttar dit, för där finns massor med tyger och grejer som inte verkar gå att få tag på i sverige (typ grå sidenchiffong, en smal gepyrspets till brudslöjor och allmänna applikationer som är absolut nödvändiga) syr massor med saker, köper på mig saker och sen får vi se vart jag tar vägen. kanske sticker till paris efter det.
det komiska är att jag antagligen aldrig kommer lämna sverige. men vi tänker positivt! jag kanske kan ta en weekend till NY nån gång iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback