I just want to hold you in my arms

God morgon! Idag är lilla Amanda sängliggande. Därför tänker jag tillbringa dagen i sängen med mina kära Menthol-näsdukar. They feel so smoooooth against my skin!
Om jag någon gång orkar (eller inte, men jag gör nog det ändå) tänker jag idag inhandla en meter vit tyll, och lite färg, så ska vi se om det går att färga tyll till den färgen jag vill ha i kollektionen, som absolut inte finns att köpa någonstans. 
Nu tänker jag citera Suss för hon skriver så fint och jag känner alltid precis likadant. Hoppas det är okej för dig suss!


Hur skulle jag kunna komma över någonting som berört alla årstider
och vägrar släppa sitt grepp om mitt ur-takt dumma lilla hjärta.
Det är som att önska sig själv vara någon annan, och det funkar ju inte så.
--
Ibland kommer jag på mig själv i tankar om stunder med dig, som i böcker kan vara kapitel långa
och beröra en så djupt att man aldrig riktigt förblir likadan som innan man läste.
Jag blev kär, och förblev aldrig mitt gamla jag igen.


Starlight -Muse (jag vet, jag har börjat lyssna på dom igen)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej.

Hur jag fick till tyllen var att jag lekte mig fram till ett bra resultat. Kan meddela att jag använda ca: 60-80m tyll till den kjolen.

2011-11-02 @ 17:41:17
URL: http://helenismode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ok!

2011-11-05 @ 19:59:00
URL: http://enelliott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback