If I would slip, If I would kill her, then take these words, spread them above her. and tell her I never could love her

ikväll lyssnade jag på en låt jag inte kunnat lyssna på på väldigt länge av såna där anledningar. det var ett stort steg men hur jag känner vet jag inte. vi får se hur det är imorgon.
nu kommer i alla fall några bilder.

Förra veckan sydde jag en liten kavaj. den ska ännu fållas och få ett knapphål och en stor kristall-pärl-knapp, men jag gillar den.


Och jag tränade på olika draperingar till mitt projektarbete. ungefär såhär kommer midjan bli


Igår gjorde jag prov-draperingar på den kommande brudklänningen. Såhär ska det bli:

Vecken möts i mitten så det blir som en fin liten trekant. dom ska fortsätta på sidan, såhär


jag har ändrat lite i designen på brudklänningen, bandet i midjan ska inte vara draperat, utan täckt av pärlor. idag beställde jag strax över 13 000 kristallpärlor :) och så ska det inte vara våder i midjan, utan ett helt stycke tyllkjol.
Tyget kom idag i alla fall, det är så vansinnigt fint och mer perfekt än jag kunde tänka mig!

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback