Tampons for free

alltså, nu ska ni tjejer få veta något alldeles magiskt.
För ett par dagar sen fick jag ett alldeles underbart paket i brevlådan. Det såg ut såhär:


I det paketet ligger åtta tamponger som jag har fått alldeles gratis, och jag får såna paket varje månad. Och vet ni vad det bästa är? Ni kan oxå få ett sånt paket, varje månad!
Såhär funkar det:
1. Gå in här
2. Anmäl er och ni är med.
Varje gång ni får ett paket ska ni fylla i några frågor på internet om vad ni tycker om reklamen på paketet. Att ni svarar på frågorna garanterar att ni får ett paket nästa månad också.

Hur kan det vara gratis kanske ni undrar?
Det ska jag förklara. Det är reklam på utsidan av paketet som gör att tamponsforfree inte behöver ta betalt av oss tjejer. Vi behöver inte ens betala frakt.

Gå med du också!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh Amanda <3

2011-11-29 @ 05:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback