var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar?

tänk, här sitter jag i sunkiga mjukisar, alldeles finnig och skum. men med rött läppstift och slarvigt uppslängt hår och ska alldeles snart äta godsaker.
Jag har ätit mycket gott idag, men godast av allt var faktiskt andreas kladdkaka som hon bakat till klassen sådär på måfå. Det var väldigt fint.
Idag mår jag mycket bra. jag har tillochmed pallrat mig ut och köpt tabletter för mensvärk (klarar dom testet på min supermensvärk? Det återstår att se..) och så har jag köpt nytt smink. ögonskuggor, eyeliners och sånt där smått. alltså, imorgon ska jag sminka mig fint och gärna klä mig fint om jag hittar något i min röra....jag kanske tar på mig en fin klänning.
och ikväll kanske jag ringer en vän. för jag är glad och vill gärna smitta vidare det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback