And I'm frozen to the ground

hejhej. jag lever idag oxå. vet ni vad jag har gjort? efter alla dessa år som jag bara har pratat om det har jag äntligen köpt en ljusslinga och virat kring min gardinstång! Varför det hände just nu kan väl bero på att för första gången hade jag tid att gå till rusta, där dom höll på att sätta upp julbelysningen. 
Sen kände jag att jag måste set the mood inför house-partyt som erik nu planerar haha ;)
jaa typ det.
jag har tillbringat kvällen med folk som försöker göra mig social igen. först hängde vi ett tag sen såg vi han mattias klum berätta om när han va på fiji och fotade, på Wisby Strand. det var den bästa föreläsning jag någonsin varit på. Ja, bättre än Per Holknekt. Kan ni tänka er?
Annars har jag inte gjort så mycket idag..ÅH JA HUR KAN JAG GLÖMMA?!?!?!
Jag har bestämt tema till min studentfest nästa sommar höhö..70-tal!
jaa, det är bara för att det är 70-tals tema imorgon i skolan som jag kom fram till den brilljanta idén.
Iaf, vi ska lyssna på ABBA, äta vickninschips och twist, och dansa som galningar. OCH 1, det ska vara ballonger överallt. och nu menar jag tusentals. 2, ingen får komma in om man inte har på sig en 70-tals utstyrsel. 

För övrigt hade karin med sig peruker tills imorgon, till dom ska klä ut sig (inte jag men jag var fin i dom ändå)


Kan ni tänka er att jag verkligen har haft den hårfärgen på riktigt?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback