come and lie beside me now, my love

jag lyssnar på musik jag egentligen aldrig lyssnar på. och jag gör finare skisser än någonsin förut om jag får säga det själv. jag gör aldrig något annat än dessa två. vad är det som händer?
Ni ska få se gårdagens skisser i min väldigt suddiga cam. med det är bra, då kan ni inte ta mina idéer ;) (obs! ni kommer få se hur jag ser ut när jag precis har vaknat med smink överallt. känsliga tittare varnas!)





Och så gjorde jag denna, fast jag har faktiskt kalkerat lite på den.. och den är långt ifrån klar!
i närmare bild ser den ut såhär

Sen gjorde jag mig fin för dagen!
jag iklädde mig rollen som Paco -The mexican appelthief, fast med häftiga brillor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback