She looks lika lamb, held up for slaughter

jag har bestämt mig om praktik..god morgon förresten! så, om ett par veckor ska jag åka dit o träffa dom. alltså kommer jag tillbringa hela februari i stockholm. eller okej inte riktigt hela, på helgerna ska jag både hit och dit..många tågresor lär det bli...men jag behöver väl bli mer världsvan antar jag..
och så kan jag glädja världen med att tala om att jag är klar med stråvecken! fantastic is what they are!
nu ska jag bara lyckas sy på dom på resten av klänningen på ett attraktivt sätt..
asså åh jag är så extremt trött idag! Jag orkade knappt äta frukost idag för jag var för trött för att lyfta upp skeden haha......
Och jag börjar smått dricka kaffe. inte okej.

No uriel -Tha Ark
(ja, jag lyssnar bara på dom nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback