Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här, i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

igår fick jag en fråga. det är den finaste frågan jag vet och dom senaste åren har jag älskat när folk frågat mig det. inte hej vill du gifta dig med mig eller nåt sånt. det var fyra vanliga ord ihopsatta i en fantastisk fråga och för första gången kunde jag inte svara på den. jag har inget svar. det är inte min fråga att svara på. kanske är det här första steget i bearbetning för för allra första gången kände jag efter. inte för att jag ville men när jag hörde det så..nej. jag känner inte. mina känslor finns inte längre..right? men himmel vad det gör ont. om någon ska kunna svara på den frågan så är det väl jag?! nej, du är inte min och jag är inte din och vi vet inget om varandra längre.
How is your fiancé? jag har ingen fiancé längre men tack för att du påminner mig. Han är säkert hur lycklig som helst nu och här sitter jag.
den som ändå visste vad han går och tänker om mig som går omkring och är depp. jag mår faktiskt dåligt över förlusten av honom okej?! jag vägrar att bearbeta för det här har inte hänt!
Se på mig, jag går in i mina tankar så hemskt att jag blir min egen psykolog. Pathetic is what I am.

Sånt här ska inte ens nämnas högt för då dömer folk mig. Det är fint att folk är så förstående..........

No end
Tell me this night is over -The Ark
Vår sista dans -Melissa Horn

Kommentarer
Postat av: andrea

http://open.spotify.com/track/6KYEFxFwAyuf6AsLTHn1cv



puss.

2011-10-02 @ 21:30:35
Postat av: Anonym

är så dum som inte såg länken i slutet av inlägget. men det är en bra låt ändå.

2011-10-03 @ 07:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback