Why should it be so bad to be bad when it's so hard to be anything at all?

alltså, jag kan nu gott konstatera att jag lyssnar på samma tio låtar hela tiden. föööör aaaattt....jag är helt enkelt för lat för att
1 låsa upp telefonen
2 klicka ner SPELAS NU
3 gå ur albumet
4 hitta ett nytt album som är bra
5 trycka på play

är det normalt ens?
jag har verkligen inte någonting vettigt att säga i det här inlägget. men jag vet att en person är hemma och är sjuk nu och jag misstänker att den personen tillslut kommer gå ifrån all sin tristess och istället gå in på min blogg och söka uppmuntran. och jag är ju så himlans omtänksam att jag förutser detta och när den personen går in och läser det här inlägget så kommer den personen få en glad överraskning. hejhej! :D jusste, du är omnämnd ;)
vet ni vad jag gör när jag är sjuk? är ni nyfikna? nej? inte ens lite? nehej, men ni får veta ändå!
Jag har (i hemlighet) en hög med kalle anka pocket någonstans i mitt rum (location unknown) som jag läser när jag är för sjuk för att orka göra något, inklusive att sova. Nomatter what -Kalle Anka is there!
hahaha jag är så himlans rolig...!

Vad mer har jag som kan vara of great amusement? inte så mycket.. okejokej har ni hört den här?

Myggan junior var ute och skulle flyga själv för första gången. När han kom hem frågade hans mamma: Hur gick det då? Då sa myggan: Det gick jättebra, alla klappade händerna!

Hahaha åh jag skrattade hela natten när jag hörde den and it still cracks me out, fyra år senare..

Hmm..now what? nej vet du vad, jag tappar stinget här, jag susar iväg och äter choklad, under tiden kan du fantisera om exempelvis vår kommande ullared-roadtrip.
och ät en sån här så blir du glad ska du se!

Kommentarer
Postat av: (ingen särskild)

du är för gullig :* nu blev jag jätte glad!

2011-10-03 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback