You follow me back with the sun in your eyes

alltså jag får panik över min kollektion! för dels vill jag göra vanliga fina klänningar som jag har tusen miljarder skisser på. dels vill jag (och borde) göra konstiga typ couture grejer som man aldrig annars gör för att lära sig allt man aldrig annars kommer lära sig. Grejen är den att det fortfarande finns så himla mycket jag vill lära mig!! Konstiga saker och snitt man bara ser på the runway och fluff som inte är vanligt fluff utan Marchesa fluff. och kedjor och fjärdar och assymmetri och allt det där. jag får panik!
Jag har typ femhundra konstiga couture-skisser jag aldrig visat någon, men det är faktiskt femhundra! Hur ska jag få ihop allt det i tre/fyra klänningar, det blir ju galet! 
Plötsligt verkar min flyktiga dagdröm om att flytta till NY och gå på Parsons bli mer och mer någonting som måste förverkligas..inte för att jag någonsin kommer komma in på parsons....men ändå...

jag ger er: Krikor Jabotian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback