You tend to make things better than they actually are..

Idag kändes det som jag var i skolan i typ tio timmar, men i själva verket var det bara 4.
Först tittade vi på The stoning of Soraya M. den var väl sådär, ingenting man rekommenderar direkt..
Sen slog jag och ellen oss ner i trearummet med varsinn kopp te.
Sen var det Projektarbete. Då satt jag upp mönsterdelarna på en docka för att se att det blir bra. Men det är lite svårt att nåla upp kupor lixom, och jag har inte gjort mönster än till bandet mellan bysten och midjan..Det kommer!
Såhär såg det ut iaf.

Det var det. jag tog hem massvis med stuvbitar av (polyester)chiffong idag också, så ska jag testa lite olika varianter av hur mycket vidd jag bör lägga till på sidenchiffongen sen för att få ett fint rynk/fall.

Istället för att sätta Dagens Låt, så utnämner jag nu Otis Redding till dagens artist. Han är mysig och när man lyssnar på honom kan man gunga lite från sida till sida i en skön takt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback