And you cannot just dissappear

idag vill jag
-öppna ögonen och befinna mig i ett stort hotellrum i venedig med jättestora fönster ut mot vattnet
-öppna garderoben och hitta massvis med fina kläder -till mig
-ta på mig hatt handskar och en fin klänning och gå ut och känna den underbara lukten av italien
-sen gå ut och äta frukost på ett mysigt café innan jag strosar runt bland alla gränder och småbutiker och chokladaffärer
-gå tillbaka till hotellet och ta på mig en fantastisk aftonklänning
-gå på fin-fest i fin-klänning

men istället..
-ligger jag i sängen och lyssnar på james morrisson och drömmer
-Ska jag vakna, duscha, äta frukost, tvätta
-tillbringa kvällen i soffan i mina mjukisar och se på dåliga tv-serier.¨

Jaja, det är väl så det är. Nästa sommar ska jag åka till frankrike iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback