Fly around underneath the moonlight

-Om det hade varit jättevarmt ute och jag inte hade haft tapet-väggar hade jag nog målat dom vita nu
-Om jag hade en röd tyllkjol hade den hängt prydligt på min vägg.
-Om jag var fri och välutrustad med pengar hade jag dragit med mig andrea på samma festival som hon drömde om i natt.
-Om jag jobbade där jag vill jobba hade jag nog varit jätte annorlunda. det tror jag minsann.
Men jag vill gärna tro att jag hade varit mer annorlunda än vad jag hade varit i verkligheten.

Hursomhaver. Igår lekte jag med Andrea och Erik när projekt-lektionen var inställd. Först såg vi Project Runway och åt äggmackor som luktade prutt, sen tog vi en pytteliten promenad till öb där vi köpte ostbollar, cola och multivitamindryck, som vi senare hade ätit och druckit upp på en halvtimme. Vi tittade på ännu mer tv, på en kille som skulle vara servitör för en dag men inte ens kunde hälla upp vatten. han var dålig.
Sen promenerade jag och andrea en liten bit. Vi träffade viktor på vägen sen lämnade jag båda i deras väntan på bussen och promenixade hem. det var igår det.
det finns ingenting att säga om idag.

Let me down gently -The Ark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback