I knever knew the bittersweet taste..

Jag drömmer om dom här skorna. jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit något jättepepp inlägg om the ark. det kommer, pinkie-swear!
en tråkig uppdatering om vad som händer kanske..Idag designade jag och började göra mönster till klännings-delen på mönsterkonstruktionsprovet. sista delen! Imorgon är det handledarsamtal inför projektet. kanske karin kan hjälpa mig med att klippa tyget smart, så jag inte behöver köpa 8 meter siden. har jag nämnt att det kostar 550kr/m? Det gäller att klippa smart så man behöver så lite tyg som möjligt..Hon kommer säkert säga: gör såhär så räcker det med 4 meter, sen känner man sig lagom dum.
Jaja, imorgon är det tacoskväll hos erik. kanske man ska dit..på torsdag och fredag är jag ledig och då ska jag vara helt ledig! Förutom en sak på fredag, men det räknas inte :)
Åh hjälp vad tråkig jag känner mig! Förlåt alla människor som tyckte att jag var intressant fram tills nu.

 

Someone like you -Adele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback