Like noone's watching you

Dagens jag..



Vi hade mönsterkonstruktionsprov, där inget gick som jag ville. Sen hade vi svenska, det var ganska världelöst och jag fick inga intressanta sms, så efter ett tag gick jag hem och beställde min studentklänning. Den ser ut såhär och kommer från Rare Fashion:
Oh ja, jag ska ha en svart studentklänning. How revolutionary! Den ska tillochmed matchas med glittriga ballerinaskor..Hoppas bara jag lyckas hitta några i samma färg som bandet på mössan..eller silvriga.. :)

Sen lyckades jag äntligen pallra mig till körskolan och göra syntestet.
Så intressant har min dag varit :)


Sweet Disposition -The Temper Trap
I Won't let you go -James Morrisson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback