Stora nyfikna ögon

Eftersom så många vill veta vad det är jag sitter och lurar på så ska ni få se lite skisser, även om min kollektion inte på långa vägar är klar och jag har inte ens bestämt om jag ska sy det jag har skissat..men här kommer några..

Projektarbete:
Aftonklänning i stålgrå crepe satin med ett yttre lager i svart, crepad sidenchiffong. Veckat band under bysten i grå satin, och pärlbroderier på bysten med silvriga glaspärlor

Idéer till kollektionen:
Spetsklänning


Tillhörande jacka i vit fuskpäls.


Klänning i guld-bronston med påsydd svart spets. Väldigt Marchesa...



Cocktail-klänning i tunt siden som skiftar mellan ljusgrått och svart, med ett liv uppbyggt av toppen på svarta fjädrar, och en hel fjäder över ena armen


Svart tunika med svarta pärlor, och en silverkedja i nacken


Fodralklänning i siden


Svart klänning i sidenchiffong med crepe de chine under bysten och två rader med vita pärlor på armarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback