The Ark

nu kommer det efterlängtade inlägget! vi kör väll rätt på eller?
Först anlände vi på gröna lund. jag såg ut såhär
Sen träffade vi Jessika och hennes familj, och massa annat spännande folk, men det finns det inga bildbevis för..
och jag var glad och kände en lätt samhörighet med alla människor som hade rosa hår
Kvällsmat
Hålla plats tre timmar innan
Sen började det och då var det mörkt
Ola Salo klädde av sig redan i andra låten. Det var hett. Han lixom slet av sig jackan..ja andrea..där missade du något!
Dom spelade många, många fantastiska låtar och två och en halv timme känndes som 30min.
Han avslutade i sin gulddräkt och massor med svart smink som rann längs kinderna när han grät
Alla grät och sjöng så man tappade rösten. Och Ola hade massvis med fina tal som fick en att tro på sig själv igen..
Sen tog allting slut och dom gjorde slut såhär
Jag har för övrigt en hel hög med papperspitar som flög omkring. dom är mycket värdefulla..
Det var, som sagt, det bästa jag någonsin varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback