vi som hör samman, åtskilda går vi

idag har jag tagit den andra halvan av mitt liv och stoppat det i en låda. äntligen är det över. jag tog tag i mig själv och läste gamla sms och min gamla dagbok. det är hemskt hur otroligt dåligt jag mådde då. alla gräl. det var bara problem. så skönt att lägga det bakom sig, släppa det och gå vidare.
jag har förträngt allt utom en sak jag sa till honom: Jag saknar den du är när du älskar mig. Han bemötte mig med en alltför lång tystnad.
Det känns som en börda har lättat, kanske är jag patetisk som klamrat mig fast så länge, jag börjar inse hur riktiga förhållanden ska vara.
Dessutom vad jag tvungen att släppa honom, jag tycker om någon annan nu.
Peppsms godtages

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback