nu så!

idag känner jag mig något så otroligt färglös, precis som min blogg. fy vad tråkig den är. men här ska ske en helomvändning! när jag fått fötterna på banan igen ska jag förvandla detta till en fantastisk matblogg. ja, jag älskar mat. jag vill äta mat hela tiden. utom när jag är sådär alldeles för mätt. då sitter efterrätter bättre. hur ser en bra matblogg ut? rutiga bakgrunder och röda rubriker? nej huh. 
En annan anledning är att om jag inte gör detta till en matblogg kommer jag aldrig råda bot på min mystiska matallergi. 
jag spånar vidare på ämnet medans jag syr på projektet. bollen är för övrigt näst intill klar. ska bara på lite ifyllnadstyll sen så :)
aja ha en bra dag världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback