we die when we're young

idag var en fanatiskt fantastisk dag. jag vet, jag har inte skrivit på länge, jag har varit fruktansvärt opepp och inte velat smitta. hur som helst, idag var min sista dag på käraste mq. sorgligt är vad det var. jag stylade min sista docka och det var hemskt. ja att det var den sista alltså, inte att dockan blev hemsk. åh jag vill ha allt hon har på sig. jag hatar det, när man stylar dockorna så snyggt att man själv känner att man bara måste ha hela outfiten. jag tänker bara: jag VET att det aldrig skulle se ut så på mig för om man vänder på dockan och lyfter på jackan så sitter där massvis med nypor som håller upp allt lite snyggt. jag VET att varje veck är så planerat och på en verklig människa skulle allt bara hänga som ett dött lakan. men ändå....tänk om lixom. tänk om vinden skulle blåsa på mig eller så och jag skulle se ut så. jag kanske springer. då hade jag varit snygg. fast jag tror inte att jag skulle springa i skinnjacka, jeansskjorta, genomskinligt linne och ett värstinghalsband. faktiskt skulle jag aldrig ta på mig en beige skinnjacka. nej, sånt passar man inte i. men ändå....om jag skulle bli svarthårig igen nån gång kanske...fast jag tror inte det. men OM jag skulle bli det är det ju bra att ha den jackan....åh...val och kval..vad nu det betyder.

nästa punkt på listan, min mjölkfria vecka. jag hatar det. jag äter gröt till frukost. jag som slutat äta frukost. jag äter så jag rullar till jobbet och mår illa. fy. och idag beställde jag pizza utan ost. den var faktiskt helt okej, men hela grejen fick det att brista för mig. pizza utan ost. vart är världen påväg?? existerar vi ens? huh..
och det här med inget smör på mackan, helt hopplöst. skinkan bara ramlar av.

sista punkten, min kommande matblogg. jag hatar den med. för att jag helt enkelt inte orkar mönsterpassa headern. om någon vill göra det åt mig, anmäl er gärna, jag vill inte. jag har kämpat tillräckligt länge med den där, nu får det vara nog.


Tidvis- Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback