Lars Winnerbäck- Tidvis

Nu kommer ett bildinlägg. titta om ni vill
Först ut är min älskade oljemålning. Den målade jag på två lektioner på Måleri A. Spännande kurs detdär..


Sen kommer brudklänningslivet i uppnålat tillstånd


Några av mojängerna kjolen på Mathildas klänning ska täckas av


En halv uppnålad grej jag funderar på att sy...kanske. Uppnålad i samma tyg jag hade i min balklänning i 9an.


Och så vintageklänningen jag köpte i höstas.

En underbar handsydd liten 50-talare. Men den ska ja dock sy om lite grann. Spetsarna på livet sitter lite skumt så där ska det rundas av, sen är det massa småhål nertill, så jag tänkte sätta på kristaller över dom. Vad tror vi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback