peppen.

det är så spännande. idag var min första dag på en fyra veckor lång praktik på mq. det var så otroligt kul, himmel som jag älskar att jobba i butik! och det är fint att det sitter pepp-meddelanden överallt, på toaletten oxå. fast det är inte pepp angående toabesöket det är typ: "kom ihåg att för att få tio ja måste man möta tjugo nej, vi peppar inför nästa kund!"
Det är fint, och brevid dörren som står mellan det trygga lagret och butiken finns en fyrkant, gjord av lysande rosa blommor, och i den står Veckans Pepp.
åh nu är jag alldeles för trött. det känns inte när man jobbar man när man kommer hem är man så trött så man vill kräkas och sova och allt på samma gång.
men det är okej, för imorgon ska jag dit igen!
men jag blev lite smått besviken idag, butikschefen sa till mig: Det ska bli kul idag för vi får en ny varuvisning.
jag tänkte: Oh goodie vi ska på fashion show!
senare fick jag veta att varuvisning är ett finare ord för: nyheterna kommer och ska packas upp och butiken ska skyltas om.
men det är okej. jag tycker om att skylta.
nu ska jag sova, kom in o handla av mig imorgon, nisse tar alla kunder ifrån mig........god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback