Un-unravelable

nu har vi kommit på det. Alla mina sjukdoms-hypokondri-grejer samlas i en enda.
Symtomen är: ofantlig mensvärk, depression, trötthet, icke existerande aptit, blodbrist, kalkbrist, vitaminbrist, järnbrist etc. etc, dåliga naglar, dåligt hår, torr hud, exem, svagt skelett, laktosintolerans, astma, och alla andra allergier jag har
Allt hänger ihop i en enda: Glutenintolerans.
Jag har alla symtom som finns, men det är okej.
Så, läkartid är bokad den 20 februari klockan 13. Då ska vi ta massvis med tester och förhoppningsvis (högst troligt) få detta bekräftat. Innan dess tänker jag inte lägga om min kost alls eftersom det kan påverka testresultaten. Den 19 februari tänker jag proppa i mig pizza, pasta, bullar, semlor, kakor, bröd och andra godsaker jag inte alls tycker om. Spännande.
Kanske tycker jag inte om dom för att min kropp säger ifrån. NO NO AMANDA. DON'T EAT PASTA......... IT HURTS.......
men det är faktiskt helt okej. om jag kan byta femhunratjugoåtta jobbiga grejer mot en så gör det ingenting. Ny mat är spännande, jag tycker om att experimentera med grejer. Och tänk om jag kunde bli av med min mensvärk och depression bara genom att byta kost..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback