Dessa känslostormar, det är så jobbigt att vara ungdom

Hej alla, jag är hemma från paris. det var fantastiskt och nu hatar jag mitt svenska fiskallsongeliv.krisen är total och jag har nu öppnat famnen för alla kläder i min garderob och snällt slängt ner allt i källaren. för en gångs skull tänker jag verkligen slå hål i uttrycket: Uppdatera garderoben.
jag har alltså införskaffat: Pennkjol med rosa spets (!!) Fräsht linne, tunika, klänning, en tunika till och foundation och concealer. Kan ni tänka er. JAG. SMINK. who knew of such madness??
jag kan även med glädje berätta att jag just nu inte gillar glutenfri diet för allt jag äter smakar segt potatismjöl. men det är bara en vanesak! Jag kan inte hellet äta Gott&Blandat för dom inehåller vetemjöl. Det finns tillfällen då jag tänker: Det finns en gräns till dessa galenskaper.
hur som helst. mina känslor är överallt just nu. på alla aspekter som finns.
och ikväll såg jag en film som jag älskar, fast den egentligen är urusel, men slutscenen är så himlans fin och han sjunger en låt och jag blir kär och får ångest över att ingen sjunger den låten till mig.
Men jag har lagt in den låten på min telefon och ibland låtsas jag att den är till mig. pathetic, i know.
såhär såg jag o emily ut när vi precis hade ätit en fransk entrecôte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback