En kyss är det enda naturliga sättet att stoppa talet när det har blivit överflödigt

alltså, jag har sökt praktik på 5 ställen idag. och jag har fått svar från ett redan att jag har stor möjlighet att få "jobbet". så jag ska åka till sthlm på lovet och träffa dom. men tänk vad gör jag om dom andra också säger ja? fast det tror jag inte att dom gör men tänk om lixom..men jag är glad. för jag har fått ett eventuellt ja från det enda stället jag faktiskt verkligen ville vara på. lyckig tjej! (mina fantasier tar tillfället i akt att go way ahead of themselves som vanligt. det som händer i min hjärna är så roligt att jag numer sitter och fnittrar för mig själv)

jag bjuder på en gammal goding



Have you met miss Jones? -Robbie Williams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback