And I know you have a heavy heart, I can feel it when we kiss

1. Varför byter människorna i the voice ALDRIG kläder?? okej, dom kanske spelade in allt under samma dag, men nu har det gått ett antal veckor och program och dom har ännu samma kläder. dom borde ha förberett sig på sändningstiderna. just sayin'..

2. Idag har jag fått massvis med presenter av min mamma. Bara för att hon skulle vara snäll, och det gjorde mig så jätteglad. Jag är nu iförd alldeles nya mjukisbyxor, vita med lila blommor på! Hon känner mig så väl. Efter att dom förra hon köpte till mig, som jag använt i princip dagligen i två år, nu har fått en decimeterlång reva i baken, ansåg hon att det var dags för nya. Och dom här är inte bara nya, som är silkysmooth. Jag har aldrig haft såna förut och jag måste säga, dom gliiiiider fram och tillbaka på mina ben när jag går....aaaaahhhhhhhh........Det är första gången någonsin som jag känner mig någorlunda ladylike i mysbyxor.

3. Idag köpte vi oxå tre små rätter på "den lokala kinarestaurangen" även detta för att muntra upp mig. och uppmuntrad I am.

4. idag har jag sytt en boll, en halv klänning that is.

5. mitt rum är städat once again. nästan.

6. Idag gjorde jag ett besök på MQ inför praktiken. Jag fick The Grand Tour och annan information och sånt. Jag längtar väldigt väldigt mycket.

Så, det vad jag i punktform. God natt världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback