when am I supposed to begin to regret this?

Så mycket händer men ändå så lite. om man säger det såhär: jag borde göra så mycket men jag orkar inte. jag vill låta mina tankar vandra iväg till platser utan krav och tider. tänk så underbart att vara någonstans där man inte behöver anpassa sig, stressa eller bara....känna allt det där som man känner i vardagen.
jag borde vara så inspirerad just nu, jag kollar och kollar på blogg efter blogg och mina pysselböcker ligger i högar på mitt golv, men ändå kan jag aldrig komma på vad jag ska göra. det är hopplöst.
en sak som gör mig ledsen är att jag inte får byta kost ännu. nu under dom senaste veckorna har vi iakttagit mig och dom dagar jag proppar i mig gluten ligger jag som en halvdöd säl i soffan medans dom dagar jag faktiskt inte äter något gluten alls är jag pigg och pepp och jag gör främlingar glada genom att hälsa på dom etc etc.
nästa vecka så.
åh jag måste få fart på mitt liv igen. om en månad åker jag till paris. tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback