Alltså

ibland hatar jag att hålla folk uppdaterade om mitt liv, men tydligen är den här bloggen uppmuntrande för en del så då får den väl vara kvar. Imorgon tänker jag vara så fräck att strunta i lektionerna (okej jag har inte bestämt mig om svenskan än, men vi får se. jag ska sy. Jag överdriver inte när jag säger att det är tyg överallt i mitt rum!
vi har:
30 meter tyll, uppklippta till kommande tyllbollar
Ett stycke projektarbetes-afton-klänning
En halv brudklänning
En pågående korsett
En strumpa som aldrig kommer bli klar
och en halsduk i samma situation

Man halkar på allt tyg lixom.

hur som helst, på lördag åker jag till fastlandet IGEN! kan ni tänka er? Är den kvinnan aldrig på ön? Nej, det känns faktiskt inte så. Men det blir en över-dagen-resa till sthlm bara. Mina föräldrar meddelade idag att vi ska åka och se Romeo & Julia. Det längtar jag efter!
Så är det, adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback