When you love someone but it goes to waste

Fix you -Kina Grannis

Vad jag har varit produktiv idag...... det känns som jag inte uträttade någonting i förmiddags, men jag o ellen lyckades ändå fixa en framsida till the Magazine vi ska göra, och så åt jag mängder av chips.
Eftermiddagen var väl inte bättre. Men jag hade betygsamtal o fick veta att jag ligger på mvg i hv-kurserna, ska bara komplettera lite i mönsterkonstruktion. det känns bra, det var bättre än jag trodde. Sen klippte jag ut 4 meter tyll till mina små bollar/blommor/tossar. Sen gick jag hem, firade denna underbara dag med mor min och fortsatte sticka min socka. jag har redan gjort hälen, kan ni tänka er?
Hur som haver, Rabatt till varje pris är för tillfället det bästa programmet någonsin. 
För er som undrar..

God natt världen, vi ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback