En paus i livet och korta små tankar

jag undrar om jag finner mig själv eller om detta bara är en fas.
men jag må säga att jag älskar att lämna röda läppar på tekopparna och oroa mig för om det sitter kvar något på läpparna eller inte. jag älskar att para ihop det med mitt slarviga hår. jag älskar att köpa udda fat och koppar som egentligen inte alls hör hemma någonstans i mitt liv. men dom är fina och inspirerande och jag gillar udda saker.
jag älskar att lyssna på gammal musik också. och fransk musik. jag älskar att mitt rum långsamt förvandlas till ett syrum. för nu är det tyger och trådar överallt.
jag älskar också att jag får en sån där underbar syn på allt nu. sådär som när jag är lycklig. men om det bara är ytligt vet jag inte, men jag vill gärna tro att jag är glad på riktigt vissa stunder. och då är ju världen fin, och färgena på löven är fina och vintern luktar gott. lite frostigt och sådär.

Kommentarer
Postat av: andrea

nja, inte riktigt, fast samma område liksom.

2011-11-10 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback