With your feet in the air and your head on the ground, try this trick and spin it

Jag vill:
se världen efter studenten. okej, jag ska till frankrike och kanske london, jag borde väl vara nöjd. men nu är det såhär att jag har en person i min närhet som luffade runt halva jorden efter skolan och äger saker som "hon hittade i en liten butik på hörnet till höger vid torget i marocko". Så vill jag oxå vara. Dra med mig någon som betyder mycket för mig och upptäcka saker och se fina platser. vandra omkring i gränder och äta middag och dricka vin på en restaurang precis vid havet så solnedgången speglar sig över vattnet.
MEN.
1. Jag har absolut inga pengar att genomföra detta med.
2. Jag har ingen i mitt liv som betyder mycket i den bemärkelsen jag menar.

Strunta i planer och bara vara. jag älskar det uttrycket. att bara vara.. släppa allt och bara..."live in the moment"
Det är för övrigt mitt favoritcafé, Bara Vara. Det som ligger mitt på gatan till vänster av torget i Örebro. Örebro. Så världsvan man kan vara. 
Jag planerar mycket. alldeles för mycket. det är jag fullt medveten om. och jag drömmer....mer än vad som borde vara tillåtet kanske. men om man nu skulle släppa alla planer, drömmar, måsten och borden och bara sticka. sätta sig på ett tåg och bli överraskad av vart slutdestinationen är. det hade väl varit fint?
Vem vet, en dag kanske?
Jag kommer säkert landa i en röd villa någonstans, alldeles Setteled down utan att ha gjort något. menmen. bara jag är lycklig får det väl gå.

Förresten har jag hittat vad som skulle kunna vara universums sämsta låt och jag undrar för mig själv varför jag får ett fånigt flin och headbangar varje gång den dyker upp i mina högtalare.
Alltså, Whip it- Devo. Videon är väääldigt S&M. man mår illa inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback