du ser så vacker och ovetande ut

min favoritgrej är i A Cinderella story, när dom sitter mitt emot varandra och chattar utan att veta att dom är så nära varandra och han säger. How's your day so far?
Av någon anledning älskar jag den meningen. inte som hej hur har din dag varit (som man säger bara av artighet) utan hur har din dag varit hittils? hej jag bryr mig om dig.

Vi har svenska nu. Vi har precis haft genomgång om de två texter som ska skrivas och böckerna som ska läsas. för den som undrar kan jag informera er om att jag läser Borta Bäst med Sara Kadefors. Men jag har bara läst en sida än så ni får vänta med utlåtande. Den verkar lovande.
Snart ska vi ha religion och sen Spexfoto. Vi ska vara Svåra. Därför har alla klätt sig i svart denna kyliga septemberdag och jag har för en gångs skull ansträngt mig med mitt fågelbo till hår.

Jag gör så mycket men ändå så lite känns det som så lite jag blir galen.. om två veckor ska jag åka tillbaka till stockholm. då får jag förhoppningsvis veta om jag har fått praktik där. och så ska jag tillbaka till Lars Wallin. Så fantastiskt var det.

Så intressant är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback