Oh it's so hard to be anything at all

god afton mina vänner. Värst vad ivriga ni har varit på att besöka min lilla blogg nu när jag varit borta, tyvärr har jag inte kunnat hålla er uppdaterade..men en liten kortis nu innan jag orkar lägga in alla bilder och berätta allt då..The ark var bara det bästa jag någonsin varit med om. Dom fick stänga insläppet till grönan, allstå var det 15 000 pers där. Vi satt på marken väldigt nära scenen och höll en plats två timmar innan med alla andra människor med rosa hår.  Ola Salo grät, alla grät och jag sjöng med i alla låtar tills jag inte hade någon röst kvar. I slutet bad ola alla att sjunga den lilla oh oh-delen i calleth om och om igen. det var himlans fint. och när bandet gått av scenen och tagit farväl sjöng hela publiken ännu, länge och väl medans alla grät. Det var helt otroligt underbart. Andrea, där gick du miste om något, men jag har lite på film! ;)
Och nu när jag kom hem väntades jag av ett stort paket från nelly med allt möjligt smått och gott. Däribland en helt otrolig studentklänning! Men det är petitesser när man varit på the ark..ska se om jag lyckas få in en film eller nått nån gång..
god natt:)
Jag gillar hans gulddräkt. den toppar tillochmed ett par lederhosen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback