sometimes when i miss you i put those records on

nu är det såhär att jag ser ingen större mening med att skriva ett inlägg om ointressanta saker som knappast hänt. men jag kan väl göra det ändå så ni har något att läsa.
denna vecka har det hänt massor med saker i butiken. det har varit massvis med enorma prissänkningar på rean, så om ni vill fynda vet ni vart ni ska gå ;)
igår och idag fick vi in två enorma leveranser så det har varit mycket jobb med det. och just som jag imorse tänkte: "åh ja bara en låda kvar" kom det in 15 nya. alltså: massor av nyheter, mycket rosa och marinblått, vårens färger. (as always, surpise!) men det är spännande...
idag har jag alltså, packat upp, lärt mig godkänna och bekräfta leveranser etc etc, skyltat om i butiken och samtidigt har jag och fanny haft hand om sälj idag.
det är så härligt att jobba i butik. som imorse hade jag major garderobskris, ni vet, vissa dagar har man ju helt enkelt ingenting att ta på sig..så, man går till butiken lite tidigare, köper sig något fint och lånar lite acc.
utmärkt tycker jag.
det var väl det..hur som helst, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback