You are different to me now

Dag 947: Ännu iförd mjukisbyxor. Dag tillbringad mestadels i sängen. 
jag har gjort två utgångar idag.
1. Mat. Iförd riktiga kläder, men ändå fula, osminkad, äcklig backslickknut, illaluktande. Det är insidan som räknas tycker jag ändå.
2. Möte. Klädsel: Höga svarta pumps, strumpbyxor, pennkjol och någon form av kinesblus. Nydushad och parfymerad. Mycket smink. Väldigt orientaliskt.
Hemmakomst. Klackskor av, mjukisar på, sminket kletar ut sig direkt och jag är ganska säker på att jag luktar illa igen. Mitt hår är ännu snyggt, dock.

Jag skrev en uppsats innan frukost. Jag vet. Sen tyckte jag att det räckte med goda gärningar för ett tag frammåt. 
Jag måste även berätta för er alla om någonting väldigt spännande. Jag kan ju höja ena ögonbrynet lite busigt ni vet. Jag har kommit fram till att det ögonbrynet har blivit väldigt vältränat och måste nu träna upp det andra ögonbrynet. Den muskeln tycks dock saknas på andra sidan ansiktet så det här bli ett svårare projekt än jag räknat med. Så, alla ni som undrar varför jag gör konstiga miner ibland, there's your reason.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback